رقابت 185  نفر در مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در خوی
کد خبر: 4069261
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

رقابت 185  نفر در مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در خوی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی گفت: در مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در مجموع 185 نفر در دو بخش خواهران و برادران به مدت دو روز در امامزاده سیدبهلول این شهرستان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مسابقات قرآن جبرئیل ابراهیم‌پور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در خوی اظهار کرد: در این مرحله در مجموع 185 نفر در دو بخش خواهران و برادران به مدت دو روز در امامزاده سیدبهلول این شهرستان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: این مرحله از مسابقات در چهار گروه سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار که در گام نخست مرحله شهرستانی این دوره به صورت همزمان در شهرستان‌های شمال استان انجام شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی ادامه داد: در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، تحقیق و تفسیر قرآن کریم و اذان با یکدیگر رقابت کردند و سه نفر برتر هررشته از این مسابقات به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم روزهای ۲۱ تا ۲۴ تیرماه جاری در شهرستان‌های مهاباد و ارومیه نیز برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha